1. CONDIȚII GENERALE
- Termenii și condițiile comerciale de furnizare, plată și livrare se aplică exclusiv.
- Clientul recunoaște același lucru prin plasarea comenzii sau prin acceptarea unei oferte.
- În cazul în care există un contract comercial individualizat semnat anterior între părți, acesta prevalează în fața „Termenilor și condițiilor comerciale” enumerate.
- Vă rugăm să citiți cu atenție „Termenii și condițiile comerciale” înainte de a iniția orice colaborare cu NOAA CONCEPT SRL
- Dacă nu sunteți de acord cu acești „Termeni și condiții comerciale”, vă rugăm să nu utilizați acest site web și să nu lansați niciun fel de comenzi, online, pe mail sau telefonic.
2. MODALITĂȚI DE COMANDĂ
2.1 Comandă în platforma B2B NOAA CONCEPT SRL
- Căutați în site produsele care vă interesează.
- Din fereastra "VREAU SĂ COMAND ACEST PRODUS", selectați cantitatea necesară și apăsați butonul "Adaugă la comandă" pentru fiecare articol pe care îl doriți.
- La final accesați secțiunea "BON DE COMANDĂ", verificați corectitudinea acesteia (produse, cantități), apoi apăsați butonul "Trimite comanda".
- Prin platforma B2B NOAA CONCEPT SRL se pot comanda doar produse aflate în stoc. Stocul este afisat în timp real.
- Important: Lansarea și trimiterea unei comenzi nu obligă partenerul la achiziționarea produselor selectate și nu se va emite în mod automat nicio proforma sau factură.
- După transmiterea comenzii veți fi contactat telefonic sau prin email de un reprezentant NOAA CONCEPT pentru ofertarea, acceptarea și definitivarea acesteia.
- Vă vom raspunde doar în timpul programului de lucru, respectiv de luni-joi între orele 09:30-17:30 și vineri între orele 09:00-17:00.
- Comanda se consideră a fi confirmată numai după ce veți primi o Factură proforma sau Factura fiscală din partea noastră.
- Comenzile lansate prin platforma B2B vor fi în conformitate cu condițiile comerciale agreate anterior sau prin contractul semnat între părți (preț, termen de plată, condiții de livrare) și vor beneficia de toate discount-urile și promoțiile valabile la acea dată.
2.2 Comandă prin email
- Căutați în site produsele care vă interesează, apoi solicitați printr-un email la adresa office@noaa.ro lansarea unei comenzi.
- După transmiterea comenzii veți fi contactat telefonic sau prin email de un reprezentant NOAA CONCEPT pentru ofertarea, acceptarea și definitivarea acesteia.
Vă vom raspunde doar în timpul programului de lucru, respectiv de luni-joi între orele 09:30-17:30 și vineri între orele 09:00-17:00.
- Comanda se consideră a fi confirmată numai după ce veți primi o Factură proforma sau Factura fiscală din partea noastră
- Comenzile lansate prin email vor fi în conformitate cu condițiile comerciale agreate anterior sau prin contractul semnat între părți (preț, termen de plată, condiții de livrare) și vor beneficia de toate discount-urile și promoțiile valabile la acea dată.
3. METODE DE PLATĂ
În cazul în care metodele de plată nu sunt reglementate de un contract individual semnat anterior între părți achitarea unei comenzi se poate efectua, la alegerea clientului partener, prin următoarele modalități, exclusiv in moneda națională (RON).
3.1 Transfer bancar prin ordin de plată într-unul din conturile noastre:
|
Banca: |
|
Cont IBAN: |
|
ING BANK SUC. BUCUREȘTI |
▶ |
RO96INGB0000999908353987 |
|
TRANSILVANIA SUC. BUCUREȘTI |
▶ |
RO11BTRLRONCRT0639984701 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2 Bilete la ordin sau file CEC emise de către client în favoarea NOAA CONCEPT SRL
- Biletele la ordin sau filele CEC se completează comform normelor, instrucțiunilor și legislației în vigoare.
3.3 Plată cu cardul prin solicitarea expresă a unui link de plată securizat
- Solicitarea unui link de plată securizat se va face în scris, prin email la adresa office@noaa.ro.
- După primirea link-ului de plată, se poate efectua plata online cu cardul firmei dumneavoastră în condiții de sigurantă deplină.
- Tranzacția se realizează prin procesatorul PlatiOnline.
- Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
- Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
- Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
- Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare și astfel informațiile dvs. sunt în siguranță.
- Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
- Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele "NOAA".
3.4 Plată cu numerar la sediul NOAA CONCEPT SRL, la momentul livrării
- Plata cu numerar la livrare se va face în limita plafoanelor legale pentru tranzacții cu numerar între persoane juridice.
3.5 Plată ramburs la curier
- Plata se va face la recepția mărfurilor, direct la agentul curierului, conform termenilor și condițiilor acestuia.
4. MODALITAȚI DE LIVRARE
Ofertarea se face exclusiv cu livrare la adresa depozitului NOAA CONCEPT SRL (franco depozit). La cererea expresă a clientului putem livra la sediul acestuia prin adăugarea pe factură a cheltuielilor de transport, numai după acceptarea acestor cheltuieli în scris, prin email la adresa office@noaa.ro.
4.1 Livrare la adresa depozitului NOAA CONCEPT SRL (franco depozit)
- Dacă nu există alte prevederi stipulate printr-un contract semnat între părți, livrarea se va face exclusiv după încasarea contravalorii comenzii.
- Se face gratuit prin preluarea produselor comandate de către delegatul clientului.
- Marfa se verifică din punct de vedere cantitativ de către delegatul clientului și nu se admit reclamații ulterioare.
- Incărcarea și asigurarea fizică a mărfii precum și integritatea acesteia pe durata transportului intră exclusiv în sarcina clientului.
- Reclamațiile privind calitatea și conformitatea mărfurilor livrate se vor face în scris, prin email la adresa office@noaa.ro, în maxim 7 zile lucrătoare de la data emiterii facturii.
4.2 Livrare prin CURIER (FAN COURIER EXPRESS SRL, TRANSILVANIA POST SRL, DSC EXPRES LOGISTIC SRL sau DELAMODE ROMANIA SRL), paletată sau nepaletată, cu plata cheltuielilor de transport pe factura mărfii (prin contractul încheiat între NOAA CONCEPT SRL și CURIERUL contractat de aceasta)
- Dacă nu există alte prevederi stipulate printr-un contract semnat între părți, livrarea se va face exclusiv după încasarea contravalorii comenzii.
- Cheltuielile de transport se vor calcula pe baza contractului dintre NOAA CONCEPT SRL și CURIERUL ales și vor fi adăugate pe factura de marfă după acceptarea în scris, prin email la adresa office@noaa.ro.
- Atenție: În cazul livrarii nepaletate, greutatea ce se va lua în calcul va fi cea mai mare dintre greutatea fizică și cea volumetrică, care se calculează astfel: Lungime (cm) x Lățime (cm) x Înălțime (cm) / 6000.
- Costul minim pentru o livrare va fi de 23 lei + TVA.
- Pentru comenzile transmise și achitate pâna în ora 14:30 marfa se expediază în aceeași zi. Termenul de livrare depinde exclusiv de operatorul de curierat și în mod obișnuit este de 24-48 ore sau 48-72 ore pentru comenzile expediate vinerea.
- După predarea expediției către firma de curierat, operatorii NOAA CONCEPT vă vor transmite prin email AWB-ul însoțitor.
- Expedierea produselor prin curier se face pe răspunderea clientului. Produsele se pot deteriora sau rătăci în timpul transportului.
- La cerere expedițiile se pot asigura la valoarea de factură.
- La recepționarea expediției verificați atât integritatea fizică a coletelor sau a paleților prin îndepărtarea foliei căt și dacă numarul de colete sau paleți primiți este egal cu numărul de unități înscrise pe AWB-ul însoțitor. Expedițiile oferă posibilitatea de a deschide coletele sau de a depaleta coletele pentru a putea verifica integritatea mărfurilor la recepția acestora.
- Inspectati expediția în prezența curierului și, în cazul în care se constată deteriorarea produselor sau a ambalajului acestora precum și lipsa unor colete sau paleți, solicitați acestuia întocmirea unui proces verbal în două exemplare (căte unul pentru fiecare parte), pentru a reclama evenimentul la firma de curierat. Neîntocmirea unui proces verbal în cazul daunelor sau livrărilor incomplete provocate de curier pe timpul transportului duce la exonerarea acestuia, caz în care paguba se transferă automat către client.
- Orice despăgubire ce va putea fi încasată de NOAA CONCEPT SRL de la firma de curierat sau de la asigurator (în cazul în care se optează pentru transport cu asigurare la valoarea de factură) va fi transferată către client prin înlocuirea bunului distrus. De aceea este în interesul ambelor părți să se facă recepția cu atenție și în prezența curierului.
- Reclamațiile privind calitatea, conformitatea și cantitatea mărfurilor recepționate în condiții bune de la curier se vor face în scris, prin email la adresa office@noaa.ro, în maxim 7 zile lucrătoare de la data emiterii facturii.
4.3 Livrare prin transportatori autorizați contractați de NOAA CONCEPT SRL cu plata cheltuielilor de transport pe factura mărfii
- Dacă nu exista alte prevederi stipulate printr-un contract semnat între părți, livrarea se va face exclusiv după încasarea contravalorii comenzii.
- Cheltuielile de transport se vor calcula pe baza ofertei făcute de transportatorul contractat de NOAA CONCEPT SRL și vor fi adăugate pe factura de marfă după acceptarea în scris, prin email la adresa office@noaa.ro.
- Costul minim pentru o livrare va fi de 250 lei + TVA.
- Expedierea mărfurilor se va face la o dată și oră comunicată anterior de către NOAA CONCEPT SRL și agreată de client, intr-un termen de maxim 72 de ore de la data facturii.
- Încărcarea și asigurarea fizică a mărfurilor în mijlocul de transport precum și integritatea fizică a acestora pe durata transportului până la preluarea de către client intră în sarcina NOAA CONCEPT SRL.
- La livrare clientul se obligă să asigure descărcarea mărfurilor și manipularea acestora. În cazul în care se constată că marfa a fost deteriorată pe durata transportului, clientul va contacta imediat în scris, prin email transmis către office@noaa.ro sau telefonic un reprezentant NOAA CONCEPT si va informa asupra situației.
- Reclamațiile privind calitatea, conformitatea și cantitatea mărfurilor recepționate în condiții bune de la transportator se vor face în scris, prin email la adresa office@noaa.ro, în maxim 7 zile lucrătoare de la data emiterii facturii.
4.4 Livrare prin curier contractat de catre client
- Dacă nu există alte prevederi stipulate printr-un contract semnat între părți, livrarea se va face exclusiv după încasarea contravalorii comenzii.
- Livrarea se va face gratuit, exclusiv la adresa depozitului NOAA CONCEPT SRL în intervalul orar de lucru, în baza unui document AWB transmis prin email la adresa office@noaa.ro de către client sau emis de către NOAA CONCEPT SRL pe contractul clientului la solicitarea acestuia.
- NOAA CONCEPT SRL se obligă să comunice numărul de colete si greutatea acestora pentru emiterea AWB-ului dacă clientul optează să-l emită personal sau va transmite prin email AWB-ul emis pe contractul acestuia.
- NOAA CONCEPT SRL se obligă să eticheteze coletele conform instrucțiunilor clientului și să pregătească comanda pentru livrare.
- Expedierea produselor prin curier se face exclusiv pe răspunderea clientului, orice litigiu apărut ca urmare a pierderii sau distrugerii mărfurilor fiind tratat între client și curierul contractat de acesta.
- Reclamațiile privind calitatea, conformitatea și cantitatea mărfurilor recepționate în condiții bune de la curier se vor face în scris, prin email la adresa office@noaa.ro, în maxim 7 zile lucrătoare de la data emiterii facturii.
5. CONDIȚII DE ANULARE A COMENZILOR SAU RETURNARE A PRODUSELOR COMANDATE
5.1. Anularea comenzilor
Anularea comenzii se va face în scris, prin email transmis către office@noaa.ro de către client și este acceptată necondiționat doar păna la momentul livrării mărfurilor din depozitul NOAA CONCEPT SRL indiferent de metoda de livrare aleasă.
După livrare, anularea se tratează conform condițiilor de rambursare a comenzilor.
În cazul în care comanda a fost deja achitată înainte de solicitarea anulării, rambursarea sumelor plătite de către client se va face integral fără penalități. În funcție de metoda de plată aleasă, rambursarea se va face astfel:
- pentru plățile efectuate prin transfer bancar, rambursarea se efectuează în trei zile lucrătoare de la data încasării.
- pentru plățile efectuate prin bilete la ordin sau file CEC, acestea se returnează imediat pe baza unui proces verbal de predare primire. În cazul în care intrumentul de plată s-a depus deja la banca beneficiarului (NOAA CONCEPT SRL), rambursarea se efectuează în trei zile lucrătoare de la data încasării.
- pentru plata cu cardul prin link de plată, se poate anula tranzacția în ziua recepționării solicitării clientului, în scris prin email transmis către office@noaa.ro. La anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
5.2 Returnarea integrală sau parțială a comenzilor
Returnarea produselor comandate se acceptă doar în cazul în care produsul nu corespunde specificațiilor și descrierilor comunicate în faza de ofertare și acceptare a comenzii.
ATENȚIE! Întrucât clientul are la dispoziție toate informațiile, recomandările și avertizările din site-ul www.noaa.ro și poate solicita gratuit consultanților NOAA CONCEPT în scris pe email, WhatsApp, Skype sau telefonic, întregul suport în alegerea corectă a produselor din punct de vedere al compatibilității, standarde, dimensiuni și caracteristici, următoarele situații nu sunt considerate motive de retur:
- dimensionarea incorectă a CABINETELOR METALICE RACK 19”, cu următoarele rezultate: spațiu insuficient pentru echipamentele ce se doresc a fi instalate sau nu există loc suficient în locația aleasă pentru instalarea rack-ului.
- calcularea eronată a greutății ce se vrea a fi incărcată în rack fața de încărcarea statică maximă prescrisă și comunicată a CABINETELOR METALICE RACK 19”.
- alegerea incorectă a gradului de protecție a CABINETELOR METALICE RACK 19” raportat la cerințele mediului de lucru.
- asamblarea și montarea incorectă a CABINETELOR METALICE RACK 19” ce poate duce la deteriorare anumitor componente sau la imposibilitatea de a mai utiliza cabinetul.
- asamblarea și montarea incorectă a echipamentelor instalate în CABINETELE METALICE RACK 19”.
- asamblarea și montarea incorectă a oricăror accesorii și dispozitive de alimentare la rețeaua de curent electric, de împământare, de climatizare etc.
- alegerea unor accesorii pentru CABINETELOR METALICE RACK 19”, incompatibile cu rack-ul pe care se intenționează a fi asamblate sau instalate.
- alegerea necorespunzătoare a polițelor fixe sau mobile pentru rack-ul pe care se intenționează a fi instalate sau pentru greutatea ce se dorește a fi suportată de acestea.
- dimensionarea incorectă a puterii instalate sau calculul greșit al numărului de posturi necesare a PRIZELOR PENTRU RACK (PDU).
- alegerea incorectă a KVM SWITCH-urilor sau cablurilor de conectare pentru acestea cu rezultatul imposibilității utilizării acestor sisteme deși sunt perfecte din punct de vedere funcțional.
- alegerea incorectă a CARCASELOR RACK sau STORAGE 19” cu următoarele rezultate: placa de bază și add-on cardurile nu se pot monta fiind incompatibile, număr insuficient de bay-uri fixe sau mobile (HOT SWAP) pentru HDD/SDD sau imposibilitatea montării sursei de alimentare aleasă.
- alegerea unei CARCASE STORAGE 19” al cărei Backplane nu este compatibil cu controller-ul plăcii de bază ce se intenționează a fi instalată.
- calculul incorect al puterii instalate necesară pentru SURSELE DE ALIMENTARE pentru carcase sau a dimensiunilor fizice ale acestora.
- incompatibilitatea între conexiunile SURSEI DE ALIMENTARE pentru carcase și placa de bază, add-on carduri sau HDD/SDD ce se intenționează a fi alimentate.
- algerea incorectă a ȘINELOR PENTRU MONTAREA SERVERELOR ÎN RACK 19” cu următoarele rezultate: șinele nu se pot monta pe carcasa de server sau nu se pot monta în cabinetul rack, nefiind compatibile.
- alegerea incorectă a categoriei de rețea pentru PASIVELE DE REȚEA CUPRU.
Returnarea va fi solicitată de către client în scris, prin email transmis către office@noaa.ro în maxim 7 zile lucrătoare de la data emiterii facturii. Returnarea se acceptă doar dacă produsul este in ambalajul original împreună cu toate accesoriile cu care a fost livrat și nu a fost asamblat, montat sau utilizat. Returnarea se va face exclusiv pe cheltuiala clientului. Cererea de returnare se solutionează în maxim cinci zile lucrătoare de la data recepționarii produsului. După acceptarea returului de către NOAA CONCEPT SRL, rambursarea sumelor plătite se va face integral fără penalități, inclusiv taxele de expediție (dacă au fost achitate deja). Rambursările, în funcție de metoda de plată aleasă, se vor efectua astfel:
- pentru plățile efectuate prin transfer bancar, dacă aceasta s-a încasat, rambursarea se efectuează în trei zile lucrătoare de la data acceptării cereri de returnare. În cazul în care plata nu s-a încasat, rambursarea se efectuează în trei zile lucrătoare de la data încasării.
- pentru plățile efectuate prin bilete la ordin sau file CEC, acestea se returnează în ziua acceptării returului pe baza unui proces verbal de predare primire. În cazul în care instrumentul de plată s-a depus deja la banca beneficiarului (NOAA CONCEPT SRL), rambursarea se efectuează în trei zile lucrătoare de la data încasării.
- pentru plata cu cardul prin link de plată suma rambursată va fi returnată pe același card utilizat la tranzactionare, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
- pentru plățile efectuate cu numerar, după acceptarea returului de către NOAA CONCEPT SRL, se va solicita clientului sa transmită contul bancar în care dorește rambursarea plății. Rambursarea se efectuează în trei zile lucrătoare de la data primirii în scris prin email transmis către office@noaa.ro, a contului IBAN în care se dorește rambursarea.
- pentru plățile efectuate ramburs la curier, după acceptarea returului de către NOAA CONCEPT SRL, se va solicita clientului să transmită contul bancar în care dorește rambursarea plății. Rambursarea se efectuează în trei zile lucrătoare de la data primirii în scris prin email transmis către office@noaa.ro, a contului IBAN în care se dorește rambursarea.
6. GARANȚIA PRODUSELOR
Termenele și condițiile pentru acordarea garanției produselor sunt prevăzute pentru fiecare produs în parte, pe CERTIFICATUL DE GARANȚIE care se emite odată cu factura fiscală aferentă fiecărei comenzi.
7. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
Eventualele litigii care ar putea să apară între client și NOAA CONCEPT SRL vor fi soluționate pe cale amiabilă, iar dacă acest lucru nu este posibil, vor fi soluționate de instanțele de judecată competente de la adresa sediului social al NOAA CONCEPT SRL.
În cazul în care există un contract comercial individualizat semnat anterior între părți, acesta prevalează în fața „Termenilor și condițiilor comerciale” la instanța de judecată.
Important: Orice comandă, notificare, reclamație sau cerere recepționată prin email către office@noaa.ro după orele de program, se va considera primită în următoarea zi lucrătoare.